tirsdag den 23. oktober 2007

Blodprøve nr 6

Scanningen viste, at der sidder noget i livmoderen, men ikke er noget foster. Der sidder en klat på 12 mm, som vist antages at være noget moderkagesnask.

Umiddelbart så det ikke ud til at der sidder noget i æggelederne (foruden en kæmpe cyste), men selvom der ikke er noget der tyder på det, er der jo ingen garanti.. Uanset er jeg glad for det resultat.

Blodprøven viste så et hCG på 2242. Det kommer ikke bag på mig, men det er da ikke fedt.

Blodprøve nr 7 i overmorgen. Hvis hCG stadig stiger bliver det til en udskrabning. Giv mig nu bare den fucking udskrabning og lad mig komme videre.

Please!!!!

4 kommentarer:

Snowie sagde ...

Nu har hcg da fået fart på - men det er jo latterlig timing :-(

Jeg håber, at "cirkusset" snart slutter, så I kan begynde at se frem til næste forsøg...

Smukke billeder fra jeres efterårsferie i øvrigt!

Tanker fra Snowie

QVINDEN sagde ...

Pyh ... det er sgu noget af en karrussel-tur I er igennem. Jeg håber, at turen snart stopper og I kan komme videre.
Alt det bedste her fra.

Frøkenhat sagde ...

Det er da bare ikke fair, det her!! Sgu! Fanden!

Signe og Jan sagde ...

Åh altså sikke et drama, jeg er gået glip af. Pis at det ikke endte godt. Jeg kender jo (om nogen) turen efter 4 biokemiske.