mandag den 1. oktober 2007

hcg på fucking 21

Var den besked vi fik her kl 15. Hvilket i følge sygeplejersken sandsynligvis betyder en biokemisk - har sat sig lidt fast, men ikke ordentligt. Ultra-marginal chance for at det kan blive ok. Ny blodprøve torsdag morgen.

Kan det også pege i retning af graviditet uden for livmoderen? Det er mit absolutte skræk-scenarie.

Al viden og erfaring omkring lave hcg-tal mere end velkommen.

Har stadig ikke blødt. En anelse brunligt udflåd siden i går eftermiddag.

PISLORTFUCKPIS

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fra netdoktordebatten: http://premium.netdoktor.com/dk/discussion/category/forum/topic/index.jsp?forumId=1152&threadId=963998

"Ja, så fik jeg svar på min 2. blodprøve og tallet var STEGET!! Fra at have et HGC-tal på 20 på 14. dagen for ægoplægning, er det steget til 196 (på 6 dage), så nu er det en helt normal graviditet!! Så jeg er bare ellevild og kan næsten ikke forstå det :-)
Og kan ikke få fat i min mand for at fortælle ham det - typisk :-), så nu læsser jeg det af på jer"

Det var det bedste jeg kunne finde.
Krammer fra Spif

Snowie sagde ...

Åh det er både-og-hverken-enten-eller :-/

Jeg håber selvfølgelig på, at du "bare" er en slow starter (de findes) - og at det IKKE er en graviditet uden for livmoderen!!

De bedste ønsker

Snowie

Frøkenhat sagde ...

Kan det være en graviditet uden for livmoderen, spørger du. Og ja, det kan det desværre godt - det er det ærlige svar. Oplevede det selv i forbindelse med IUI. Og det er selvfølgelig en alvorlig - og ufattelig trist - sag, men det behøver altså ikke at gå så grueligt galt, som man nogle gange hører. Min kom ud af sig selv - hårdt, forfærdeligt, ømt, trist, ulykkeligt... Men der skete heldigvis ingen skade.

Men er graviditeter uden for livmoderen ikke ret sjældende ved IVF? Det tror jeg.

Og så hååååååååber jeg ligesom de andre, at det bare er en langsom starter. Jeg krydser alt hvad jeg kan ind til på torsdag!

QVINDEN sagde ...

Puha ... det er da fuldstændigt ulideligt for dig. Men som de andre håber jeg, at tallene stiger NU. Krydser fingre for dig.

Monja sagde ...

Det er et rigtig ØV resultat. Håb, for der er jo et lille håb endnu, eller frygt, for ja, det kan jo være en graviditet uden for livmoderen. Jeg håber du kan få noget positivt ud af det, om end ikke andet så har du nu bevidst at du kan blive gravid, og det øger chancerne rigtig, rigtig meget, og du har stadig dine tre forsøg i det offentlige (tror jeg nok), selvom du selvfølgelig ikke skal bruge så mange. Jeg håber hcg er steget rigtig pænt på torsdag eller i det mindste er faldet til 0. Det har godt nok været nogle nervepirrende uger, hva’?

Trøsteknus fra Monja

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er