tirsdag den 9. oktober 2007

mon ikke vi lige kan finde et nyt sted at sparke....?

Ny blodprøve i morges. For mig bare et spørgsmål om, hvor meget hCG var faldet.

Men det er fandme steget. En del. Nu på 102.

Det vil sige, at det er mere end fordoblet - som ved en normal graviditet. Men jo alt alt alt for lavt her hvor vi er på 22. dagen fra ægoplægning. Mellem 14. dagen og 17. dagen fordobledes det jo ikke, men steg kun fra 21 til 27.

Jeg er virkelig virkelig træt af det her. Og jeg føler mig forfulgt. Skal jeg virkelig have den fucking graviditet uden for livmoderen som jeg helt fra begyndelsen har frygtet som pesten?

Eller hvad FANDEN er det der sker????

6 kommentarer:

Snowie sagde ...

Kan klinikken ikke scanne dig, så de kan se, om der er noget i hulen eller ej?

Det giver måske ikke umiddelbart afklarethed - men hvis der er en fostersæk af en slags der - så er du i hvert fald ikke gravid uden for livmoderen...

Jeg håber det bedste for dig!

Snowie

knockmeup sagde ...

Skal scannes på tirsdag - de kan ikke se ngt før, påstår de..

Unknown sagde ...

Jeg er enig med Snowie.

Sig du bløder eller noget og at du vil tjekkes på hospital eller hos gyn for graviditet udenfor livmoderen.

Det gjorde jeg da jeg blødte i forbindelse med den positive test.

Har du prøvet at tage en test for at se om den slår ud?

Tænk hvis du skulle have ovuleret spontant og være gravid alligevel....det har man jo hørt ske før.

Spif

Unknown sagde ...

Nååå ja for satan. Man skal være 5-6 uger henne for at de kan se en blommesæk med vand i....

sorry...blev lige lidt begejstret der.

Spif

Unknown sagde ...

Det er sgu da en ren gyser det her....nu må det fandme beslutte sig for enten eller...

Spif igen igen

Snowie sagde ...

Jeg tror altså godt, at de kan se noget nu - ikke hjerteblink - men fostersæk og måske -anlæg kan man altså godt (hvis det er der)...

Bank i bordet!