tirsdag den 2. oktober 2007

og der kom atter en dag

Vi tog en G-test her til morgen. Den var negativ. Altså er hCG ikke steget fra 21 til 25+ det sidste døgn, og dermed anser jeg chancen for, at det her ender godt for at være i nul. Jeg udskiller også noget der minder mere om blod nu - blot i små mængder og meget mørkt brunt, næsten sort. Det ser uhyggeligt ud.

Hende vi fik beskeden fra i går (ikke vores sædvandlige sygeplejerske) sagde ikke noget om, om jeg skal fortsætte med Progestanen. Det er sgu da ikke professionelt. Men jeg går ud fra at så længe den ikke er helt død, skal jeg fortsætte. Vil dog egentlig gerne af dem nu, så jeg (forhåbentlig) kan få mens og komme videre.

Hun sagde heller ikke noget om risiko for G uden for livmoderen. Det synes jeg også er ringe.

Jeg ringer til Riget snart... om lidt.. skal lige have fundet kræfterne. Er ellers ok. Verden gik i stå et øjeblik i går og jeg kunne ikke se hvordan jeg skulle få den i gang igen, men nu er det bedre. Jeres hilsner hjælper og vi prøver at forholde os positivt og begynde at tænke på næste forsøg. Gudskelov har vi et forhold, hvor det hele er nogenlunde ok så længe vi bare kan være sammen. Og det lykkedes jo at blive gravide (tak monja) - som min E siger må vi glæde os over at have fået 4 ud af 5.
1. Æg-produktion ok
2. Befrugtning ok
3. Deling ok
4. Implantation mulig

Og hvis det endelig skal være, vil man jo hellere give slip på spiren nu end om et par uger.

Nogen der ved om vores uheld kan tilskrives andet end bare helt alm kromosom-fejl? (Har altid haft en tilsyneladende super slimhinde)

Ingen kommentarer: