fredag den 24. august 2007

CD 20

Jeg er mopset i dag. Jeg havde ikke regnet med, at jeg skulle være så cyklus-fokuseret i denne omgang. Jeg venter jo på IVF og troede jeg skulle have min opmærksomhed orienteret mod det. Vi har ikke været i behandling siden maj og jeg har i de forgangne måneder haft rimeligt god succes med ikke at fokusere på den forestående mens-dag andet end sådan lige det sidste par dage af cyklus. Men i den her måned er det stor-slemt. Lige siden ÆL, har jeg ikke lavet andet end at vente på CD 27.

Jeg ser mig selv liggende presset ned i græsset, helt ubevægelig, mens jeg stirrer intenst på sekunderne, der snegler sig af sted. Sådan her:



Hvad jeg inderst inde helst ville, var det her:



Kan jeg ikke få en af jer derude i blog-land til, inden det går helt galt, at gøre det her:




(Dagens tema: sig det med katte..?)

Ingen kommentarer: