fredag den 31. august 2007

CD 27

4 af 5 gange får jeg mens om morgenen på 27. dagen. Der er vældigt gang i den i de relevante regioner, men endnu ingen mens.

Jeg har ikke følt mig så forhåbningsfuld siden vores allerførste IUI. Hvorfor mon jeg pludselig er tilbage dertil? Er det Spiffens spontane graviditet, der gør det? Eller er det bare fordi jeg har forsøgt at holde august frygt-fri og givet drømmene frit løb.

Jeg havde besøg af vores lille dreng (!?) i nat - det er første gang, det er sket. Det var så skønt. Dette lille væsen kom til mig i drømme og jeg havde den stærkeste følelse af genkendelse. Jeg kan ikke beskrive, hvor vidunderligt det føltes. Jeg har haft så svært ved at forestille mig livet på den anden side og følelserne over for den lille, men i nat oplevede jeg det og det var det naturligste i verden.

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Spændende...

Anonym sagde ...

Åhhhhhh, Knoxie, hvor er det skønt at høre...

Du åbner dig og gør dig klar til at modtage bebsen....

Den er lige om hjørnet....I know it

Spif