fredag den 10. august 2007

Hurra for præparat Axc9087b

Super oplevelse på Riget i dag. Jeg kan virkelig anbefale at blive forsøgsdyr. Det lyder selvfølgelig lige en lille smule grænseoverskridede, det med at være med til at teste et nyt hormon-præparat, men alt tyder på, at det er dét værd. Vi sad dér på den laaaaange gang på fertilitetsafsnittet og ventede sammen med otte-ti andre. Hvert femte minut, blev der råbt et navn op, som skulle ind bag en af de maaaaange døre. Totalt baby-fabrik. Totalt anonymt. Og totalt baby-bingo, i øvrigt. Nummeeeeer 34, det var nummer 34. De har 3 håbefulde wanna-be moms igennem per kvarter på riget. Det er sgu effektivitet.

Ikke os. Vi blev hentet af en smilende, munter og solbrændt sygeplejerske, som grinende bød mig velkommen hjem fra London. Søøøøde Anne E. Vi blev placeret på et kontor med hende og en kvindelig læge og fik mulighed for at spørge om alt, hvad der faldt os ind og det var ikke kun informativt, men faktisk også en hyggelig stund. Ja! Blev scannet for at tjekke, at jeg ikke producerer for mange æg (havde ca 10 på hver side), fik lavet smear og foretaget et nyt arsenal blodprøver som skal afsløre min generelle helbredstilstand - hvilket jeg faktisk synes er rigtig rart at få gjort. Vi var vel deroppe i 1½ time og det føltes bare godt. Jeg er så glad.

Det betyder, at jeg starter i kort behandling i næste måned. Hiphurra. Vi får al medicin gratis, vi får tre forsøg oveni de 3 almindelige offentlige og vi bliver undersøgt i hoved og rov. Vi bliver fulgt tæt af søde Anne E og kan ringe til hende nårsomhelst, hvis vi har problemer eller spørgsmål. Og pga den korte behandling kan vi modsat ved lang behandling få nye forsøg hver anden måned. Sidst men ikke mindst har de bedre statistik på forsøget end alm behandling.

All is good. Vi føler os heldige. Og ÆU & ÆO bliver på samme tidspunkt, som hvis vi aldrig var blevet aflyst - bare med alt det gode oveni

Ingen kommentarer: