mandag den 27. august 2007

CD 23

Så er der sådan ca 18 dage til ægudtagning. 4 dage til mens og start på kort behandling.

Jeg glæder mig SÅ meget.

I fredags da jeg skrev, at jeg var mopset, endte kæden med at hoppe helt af for mig. Jeg var edderspædt rasende helt uden grund og brød ud i hulk et par gange også. Jeg er vant til at reagere kraftigt på PMS, men det her var helt vildt og meget, meget værre end det plejer at være. Følelsen af intenst raseri, der bare sidder i kroppen og slet ikke kan tæmmes. Efter nogle timer i denne tilstand begyndte jeg selvfølgelig at tænke, at det måske skyldtes graviditet.

Men mærkeligt nok kom jeg mig i løbet af lørdagen og har haft det fint siden. Sært ikke?

Så nu tror jeg godt at jeg kan slippe graviditetstanken igen for et par dage og bare glæde mig til IVF.

Juhuuuuuuuuu hormoner

Come get me!

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Har du sluppet tanken om en uventet graviditet? Det er frygteligt, som den tanke kan ligge i ens baghovedet - måske er jeg gravid, nej selvfølgelig er jeg ikke det, men hvad nu hvis...men det er jeg jo ikke, men det kunne jo godt være - sådan rent teoretisk, men selvfølgelig er jeg ikke det...
Åh, hvor jeg kan huske det. Nogle gange er det bare bedre at tage den forbandede test og få det afklaret én gang for alle, så man ikke skal spille flere kræfter på det. Men omvendt er det jo også en dejlig lille dagdrøm at gå rundt med.

Men søde ven, det skal nok komme. Lige pludselig en dag, så er den der - med eller uden kittelklædt assistance. Det er jeg sikker på.

knockmeup sagde ...

Ja, det er totalt belastende med den der kamp mod sig selv - at man hele tiden maner sit håb i jorden, men igen og igen hopper det bare op som... æh som sådan en gummi-and, man forsøger at drukne i badekaret (he..trænger til at blive mor..)

Jeg tester aldrig før tid, men altid dagen efter forventet mens. Ved ikke.. på en eller anden måde er det mindre ydmygende at få mens end at stå med en negativ test. Gir det mening? Jeg hader bare at stå med den lorte-test - selvom jeg faktisk kun har testet 4-5 gange i løbet af de snart 2½ år, vi har forsøgt.

Regner med at teste på lørdag.

Sjovt nok at det kan betyde noget, men det gjorde mig helt glad, at du tror på, at det kommer til at lykkes :-) Tak!