tirsdag den 14. august 2007

Luskebukser

Jeg har glædet mig til at komme hjem fra arbejde her til aften - for så skulle jeg se mit baby-tøj hjemme i privaten. Meget syndigt, uha. Mage til utæmmet adfærd. E var her da jeg kom hjem, så jeg måtte utålmodigt vente på, at han tog ud at løbe før jeg kunne pakke de uartige varer ud. Jeg tør ikke fortælle ham det. Tror jeg ikke. Han bliver bekymret for mig - helt sikkert.

Huhejvildedyr, pakke ud, tage billeder, uploade.

Jeg føler mig lidt lusket og fræk.

Her er så nogle af gaverne til min lille 0-2md M/K-baby:





































1 kommentar:

Anonym sagde ...

Åhhhhh hvor er det tøj bare for overnuttet.

Jeg må også afsted til H&M. Indtil videre har jeg bare hængt min positive g-test i spiffysokken i en knappenål på min opslagstavle.

Skruk, skrukkere, skrukkest

Spiffie