lørdag den 8. september 2007

5. stim-dag

Vi var til scanning i morges. 3-lags slimhinde på 6,5 mm, hvilket så vidt jeg forstår er OK på nuværende tidspunkt. Det var de gode nyheder. De mindre gode nyheder er, at en enkelt follikel har taget en klar føring og allerede er på 15 (sagde hun 15?) Derudover er der 3 andre over 11mm og 3 under 11mm i den ene side og i den anden også ca 7, alle under 11mm. Det er, som jeg forstår det, ikke så heldigt fordi ægget i førertrøjen kan bremse de andres udvikling, hvilket vist ikke er et ukendt problem for den korte protokol. Gudskelov er der gode chancer for, at de andre stadig kan nå at følge efter, nu hvor jeg er startet på ÆL-hæmmer. Er det mon rigtigt forstået?

Stadig pænt træt - blev decideret forskrækket, da jeg så mit lig-blege ophovne ansigt i spejlet i morges. Jeg har milde smerter og et meget oppustet og spændt underliv. Det er en meget ubehagelig følelse, men samtidig er jeg lidt forelsket i den. Følelsen af løftet om den graviditet, som jeg en eller anden gang i fremtiden skal opleve.

Vi har været til bryllup i dag, men kunne gudskelov nøjes med eftermiddagsreceptionen, så nu står den på endnu en aften på sofaen.

Mere te? Ja tak, så en enkelt kop da.

1 kommentar:

Monja sagde ...

Du er hurtig hva’? Dem på 11-12 mm kan sagtens nå det endnu. Jeg hepper på efternølerne.

Monja