torsdag den 20. september 2007

det er bare forbigående

”Forbigående døsighed eller svimmelhed kan optræde 1-4 timer efter indtagelse af Progestan” står der på produktresuméet.
Hvad F taler de om? Forbigående træthed i 4 timer??
3 gange om dagen?
Bliver du træt af hormonerne? Nej, nej - det er bare forbigående. Ikke over 12 timer i døgnet...
Jeg ved fandme ikke hvad de tænker på henne i medicinal-industrien.


Og helt ærligt, kunne man ikke finde en lidt mere brugervenlig måde at medicinere på? Det er ikke umuligt, at jeg er lidt jomfrunalsk og jeg kunne nok også leve med v.a.g.i.n.a.l.e stikpiller en sjælden gang imellem. Men det med hver dag, når man forlader frokostbordet med kollegerne, at skulle ud og fingerere sig selv i dén grad.. dét synes jeg er akavet - for nu at sige det mildt. Hvorfor mon Tampax designede det berømte indføringshylster og blev hele verdens foretrukne tampon?

Jeg kunne godt tænke mig Progestan med affyringsrampe. Eller noget lignende. Hvad som helst for at få en lidt mindre manuel udgave af indføringen.

Jeg er med andre ord enormt træt i dag, fantastisk sur og temmelig nedtrykt.

2 kommentarer:

Frøkenhat sagde ...

Håber i morgen bliver en bedre dag.

Monja sagde ...

Jeg føler med dig. De her 14 dage er bare så lange og fulde af op- og nedture.

Knus Monja