mandag den 17. september 2007

Jeg er med rogn

Så er jeg med rogn. Jubiii. Det er fandme fedt.

Alle syv befrugtede æg havde delt sig. Stor lettelse. Der var et enkelt meget smukt 8-cellet æg, og resten var 4-5 celler, hvilket ikke er smukt, når man er på 3. dagen. Faktisk er det at regne for ringe kvalitet, som man ikke fryser. Det er jo lidt ærgerligt. Men til gengæld sagde de, at den otte-cellede var helt perfekt. Og jeg vil trods alt hellere have et enkelt perfekt og noget ral end en mængde middelmådige.

Vi nuppede lige en femmer med også. Så jeg ruger på to. Vi var stort set overbevist om det valg hjemmefra og den sidste smule tvivl forsvandt, da det var tydeligt, at eksperterne syntes vi burde gøre det, hvis vi kunne overskue tvillinger.

50% sandsynlighed for at det bliver til en graviditet, sagde lægen

Jeg er med rogn. Det er så vildt. Det er så fedt.
Tak tak tak tak tak tak tak tak!

Selv hvis vi ikke bliver gravide i denne omgang, er jeg så lykkelig for, at vi nu ved, at det lader sig gøre så langt som her til. Og jeg har altid haft en meget fin slimhinde. Så er der bare det med kromosom-fejlene... Men jeg har aldrig haft en biokemisk - ja, ok, jeg har aldrig vidst, at jeg har haft en biokemisk, men jeg har heller aldrig testet før tid... Så ehm...

Svar d. 1. oktober.

01 10
En smuk dato - min fødselsdag er
10 01

:-)

6 kommentarer:

Snowie sagde ...

Åh hvor godt!

Rug for pokker, rug :)

Hilsen Snowie

Mira sagde ...

krydser de næste 14 dage for at alt går som i ønsker det!!!!

Monja sagde ...

Sikken en dejlig nyhed. 50%. Fantastisk, det er jo næsten det samme som næsten helt sikkert. Stort tillykke. Jeg blev gravid, første gang jeg havde top score æg (hvilket bare ikke var i første forsøg som for dig).

krydser XXX

Knus Monja

Unknown sagde ...

Fedt!

Plakaten sagde jo selv Knockedup - premiere i september.

Så det holder vi fast i.

Spif

MrsBaloui sagde ...

Rigtig god rugning!

Vi andre er med her fra sidelinien og hepper på jer :-)

Frøkenhat sagde ...

I'm in!

Stort tillykke! Håber du får en god ventetid.