torsdag den 13. september 2007

privat blog

Jeg er så ked af det, men jeg er nødt til lige at uoffentliggøre min blog - indtil videre om ikke andet.

En 'søster' har desværre, og til min store overraskelse, valgt at blow'e mit cover.

Jeg føler mig ret åndssvag for at gøre det her så besværligt. Og jeg synes måske heller ikke en blog giver megen mening, hvis den er privat. Ville jo gerne give andre i min situation samme mulighed som jeg har fået - at finde en masse mennesker i cyber world, der ved hvad det vil sige at gå igennem en fertilitetskrise.

Måske finder jeg en anden køsning, men indtil videre må jeg desværre gøre sådan her.
Pis også!

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Knoxen

Så er jeg igennem til den lukkede verden!

Du skal nok sende invitationer til de øvrige læsere i tillæg - jeg kan ikke komme ind uden at logge på.

Kramsi
Spif

knockmeup sagde ...

Du har ret. Desværre er det ikke alle, der har email-adresser og umiddelbart ser det ikke ud til at jeg kan invitere dem uden...

Hmm...

Anonym sagde ...

Bare man kunne blokere dem man ikke gad læste med..... kunne du måske ændre navnet oppe i url'en og så skrive kommentarer til folk, som de gerne må slette den når de har læst det...

Anonym sagde ...

...sagde spiffen

MrsBaloui sagde ...

Tak for invitationen!

Sådan er verdenen... Jeg har en anden veninde, der også har pw på sin blog - for hun bliver plaget også pr. telefon og brev af en ellers anonym... træls!

Jeg kan i mit system blokere for en bestemt IP-adresse, men det nytter jo ikke meget i forhold til, at man så bare kan gå på arbejde/på biblioteket/på netcafe og læse videre.

Det her er nok den bedste løsning - trods alt...

knockmeup sagde ...

Hmmm meget interessant. Gad vide hvordan man blokkerer IP-adresser
-og hvordan man etablerer hvilken IP-adresse andre mennesker har.. Det skal vist undersøges - selvom det, som du siger MrsBaloui, ikke helt løser problemet.

Mira sagde ...

Så kom jeg igennem til din blog. Ked af at høre at din anonymitet er røget. Det er vist sket før for nogen af de andre infertilitetsbloggere. Det har altid været min store skræk for noget af det jeg har skrevet er ikke for sarte sjæle, især ikke hvis man kan genkende sig selv...

surt....

Knus fra Mira