torsdag den 27. september 2007

Skal det mon være i dag, det slutter?

Så er jeg nået frem til 14. dagen for udtagning.
Vil det sige, at jeg burde vente mens i dag?
Mens i naturlig cyklus ville være i morgen på CD27.
Monja, som fik æg ud samtidig med mig fik mens for et par dage siden.
Hvad skal jeg regne med? Hjælp!

Det bliver ikke en skid sjovt de næste par dage. Havde ikke helt indset, at det jo ikke bare er et spørgsmål om at klare utålmodigheden indtil mandag. Mens kan komme hvert øjeblik, det skal være og min mave er fuld af onde fornemmelser, der selvfølgelig peger i alle retninger, men alligevel mest får en til at tænke i retning af blod.

Der er gode argumenter for at teste i det. Men jeg har ikke lyst. Slet ikke. Det føles som at bede om at få et negativt svar. På den anden side: Turen til Berlin ville måske have bedre af det.
Ved ikke.
a) hvilken dag regnes for forventet mens-dag i sådan et forløb?
b) skal jeg i virkeligheden alligevel teste inden Berlin?

Et kindkys for en kommentar

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Søde, Knoxen
Hvor er det bare pisseirriterende at jeg ikke aner, hvad jeg kan sige til dig der kan få dig videre.

Jeg havde jo min egen teststrategi: jeg tester fandme ikke. Lorteangst dæmon skal ikke vinde over mig igen og igen. Jeg styrer slagets gang.

Men omvendt kan det også bare være at processen med at opleve hvad det vil sige at være barnløs i en (heldigvis) kortere periode af vores liv, er at vi skal lære noget om at se nogle dæmoner i øjnene?!??!

Der er to muligheder: du er gravid eller du er det ikke. Det er 50/50.

Dine smerter kan være begge dele, for begge dele føles på nøjagtig samme måde.

Det røvfrustrerende er jo at du får det svar der er. Det som er. Hverken mere eller mindre.

Kan du finde mening i det?

Krammere
Spiffen